מפגש הסיום שלנו אמש בבית החינוך היה מרגש במיוחד.
33 בוגריםות של בית החינוך הגיעו לקו הסיום, וברגשות מעורבים קיימנו את טקס הסיום.
הכיתה הראשונה שסיימה היא כיתת ספרות ערבית הראשונה בבית החינוך.
לפני כשנתיים הצטרפו אלינו תלמידי ותלמידות הכיתה, ללימודי ספרות ערבית ועברית, יחד עם המורים איאד וסיגל.
אתמול, הם.ן סיימו את התוכנית לאחר שנתיים של עבודה קשה והתמדה, שכללו קריאה, כתיבה, תרגום (ובחינת בגרות).
הקבוצה המופלאה שכוללת 13 תלמידים ותלמידות לא שכחו לומר תודה על ההזמדנות שקיבלו ועל הדרך שעברו.
הם.ן בירכו את המורים שלהם.ן בעברית וערבית, וגם איאד וסיגל בירכו אותם.ן בשתי השפות.
כמו שאיאד אמר, לפחות בבית החינוך התלמידיםות (האחרים.ות) ישמעו קצת ערבית, כי זה לא קורה מספיק, או בכלל.
בנוסף, סיימו תלמידי ותלמידות מחזור ט׳ של בית החינוך, וביניהם.ן 14 תלמידים.ות שהגישו עבודות גמר נפלאות.
קבוצת התלמידים.ות הזו היא קבוצה מיוחדת, מלאת מחשבה יצירתית ותשוקה לידע.
גם הם.ן ביקשו לומר תודה לאלו שלקחו חלק דרכם.ן בבית החינוך: נגה, המורה לספרות, רתם, שלימדה אותם.ן ספרות גם כן, וקובי, המורה לפילוסופיה.
תלמידי ותלמידות כיתת הספרות קיבלו במתנה את הספר ״הילד הכותב״ של יהונתן גפן, ואילו תלמידי ותלמידות כיתת הפילוסופיה קיבלו ספרים שהתאים להם.ן קובי.
כל זאת, בתקווה ואמונה שהם.ן ימשיכו לתת לרוח להיות חלק מחייהם.ן.
כל צוות בית החינוך יכול היה לראות את השינוי שעברו מכיתה י׳ ועד סיום הלימודים. את הא.נשים שהפכו להיות, את הכלים שקיבלו, ואת יכולת ההשפעה שטמונה בהם.ן.
חתמנו את המפגש בפעילות שהכינו תלמידות י״ב עבור כל בית החינוך.
כל התלמידים.ות התחלקו לקבוצות, וכל קבוצה הגרילה פתק עם התחלה של סיפור קיים ופתק עם סיום של סיפור קיים.
כל קבוצה הייתה צריכה להשלים את הסיפור שבין ההתחלה לסיום שהגרילו ולהציג את הסיפור בפני בית החינוך.
ראשית, התלמידים.ות זכו להכיר עוד קצת תלמידים.ות מכיתות אחרות, והרצון והנכונות ליצור היו נוכחים ברחבי האוני׳.
קבוצות-קבוצות הם.ן ישבו בחוץ ויצרו חומרים חדשים, חלקם מצחיקים, חלקם מעוררי מחשבה, כאלו שהציגו בחרוזים וכאלו שהציגו בהמחזה.
הצלחנו ליצור פעילות יצירתית, אינטלקטואלית, מאתגרת ומגבשת, וזו הייתה דרך נפלאה לסיים את שנת הלימודים הזו.
נתראה בשנה הבאה :)
Comments