top of page
מכללת תל-חי 16.03.2026
שבוע 20 בבית החינוך למדעי הרוח לתלמידי תיכון במכללה האקדמית תל חי. בכיתה י' סיון קיפניס ואילה ליבנה נפגשנו שוב בזום :( התחלנו את המפגש בכתיבה שמטרתה לשקף משהו מרוח התקופה, מהימים האלה, לשלב בין חוויות החיים האישיות לזמן ולמקום. התרגיל האחרון בסשן היה לכתוב במילה אחת מה שלומך בצליל אחד או במילה אחת, ואז עשינו סבב שהיו בו כל מיני צלילים ומילים שנעו על הרצף שבין סבבה לממש באסה. לאחר מכן התחלקנו לחדרים וכל חדר קיבל טקסט מיומן אישי, של א.ד. גורדון, חנה סנש או אתי הילסום. התלמידים

דרך רוח
15 במרץזמן קריאה 4 דקות


bottom of page