top of page
אוניברסיטת בר אילן 08.03.2026
שבוע 19 בבית החינוך למדעי הרוח לתלמידי תיכון באוניברסיטת בר אילן. בכיתה י' של מורן בנית ושי אטר נפגשנו השבוע בזום בהרכב חלקי (7 ועוד אחד שהוויפיי הכניע), לשיעור קצר (3*40 דק׳ עם הפסקות ביניהם). השיעור נקטע פעמיים בשל אזעקות, והספקנו הרבה פחות ממה שתכננו אבל יצאו דברים יפים. התחלנו בסבב עדכון מה נשמע, וכצפוי יש הבדל בין מי שזה קשה לו יותר ומי שפחות. קראנו שיר/קטע שפרסמה ענת לוין (בפייסבוק - גלוי לכולם למי שרוצה לקרוא), אלא שעצרנו את הקריאה לפני הסוף, וביקשנו מהתלמידות להמשיך

דרך רוח
7 במרץזמן קריאה 3 דקות


יסודי בת ים 28.04.2022
ניסים ונפלאות! נשבע. ניסים ונפלאות! אל תחמיצו את הסיכום השבוע 😊 אופק נגאר נפגשנו אחרי חופשת הפסח להמשך הפעילות עם הסטודנטים מאוניברסיטת תל אביב. עד שהסטודנטים הגיעו, קראנו עם התלמידים טקסט קצר בפילוסופיה סינית, ונזכרנו ביחד במושג ה"דרך" אותו למדנו לפני החופשה. היה עיכוב בלתי-צפוי בתחילת הפעילות של הסטודנטים, ולכן סיגל העבירה שיעור בשירה. היא הסבירה על המנגינה שיש לשיר גם כשהוא לא מולחן, והדגימה באמצעות שיר של יאיר הורוביץ ("אולי היה זה אביך..."). הילדים סימנו את כל המקומות ש

דרך רוח
27 באפר׳ 2022זמן קריאה 3 דקות


bottom of page